VOLS SABER QUÈ ÉS EL LÈCXIT?

Els alumnes que participen al lècxit, juntament amb els seus padrins de lectura, han participat en una activitat de cloenda del curs escolar.

El Lècxit és una iniciativa que pretén millorar les habilitats de lectura i comprensió lectora d’alguns alumnes en horari extraescolar. Està organitzat des del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Mataró i el gestionem des de l’escola. L’activitat es realitza gràcies a la col·laboració d’un grup de persones que de forma voluntària tutoritzen els alumnes.

Des d’aquest enllaç podreu veure l’activitat de cloenda i descobrir l’experiència del Lècxit a través dels seus participants.

Des de l’escola, volem agraïr la col·laboració d’aquests voluntaris i voluntàries que han fet una feina encomiable amb molta il·lusió durant tot el curs.

També animem a participar en el programa Lècxit el proper curs! Necessitem voluntaris!

lecxit