JORNADA D’ESPORT INCLUSIU

Durant la jornada d’ahir, des de l’àrea d’Educació Física es van fer uns tallers d’esport inclusiu en els que els alumnes de 4t van poder experimentar en primera persona el funcionament dels esports adaptats.

A més, van tenir la gran oportunitat de conèixer un esportista d’alt nivell paralímpic que els va parlar sobre la seva experiència dins d’aquest món.

Els alumnes van gaudir molt d’una activitat centrada en treballar els valors del respecte i l’empatia vers els altres.

Des de l’escola, treballem dia rere dia per fomentar valors de respecte vers la diversitat. Vivim en un món plural ple d’oportunitats per aprendre els uns dels altres. Compartir les nostres diferències ens dóna l’oportunitat per créixer com a persones.

En paraules d’Aldous Huxley (escriptor britànic):

Existeix al menys un racó de l’univers que amb tota seguretat pots millorar, i ets tu mateix.