Hort – Servei comunitari

Els passats dijous i divendres els alumnes de 3r de l’ESO van dur a terme les exposicions finals del projecte del Servei comunitari, el qual es fonamenta en la metodologia de l’aprenentatge i servei. Era la cloenda d’un procés en què els alumnes han preparat, parcel·lat i conreat l’hort de l’escola amb l’objectiu de repartir els aliments a les famílies més necessitades de l’escola, inicialment, amb criteris creats per ells mateixos.
L’escola vol compartir amb la comunitat escolar la nostra satisfacció i la dels nois, que és la que importa. Durant les exposicions van aparèixer conceptes divertits i anecdòtics que ens han acompanyat durant el curs com ara “herbes espontànies” o “safanòries”. També, idees associades al projecte i al nostre objectiu docent com ara “responsabilitat” i “valors”.
Tot això va passar en un espai ben especial. Els alumnes estaven distribuïts “en un hort que fa goig” amb un mur ben artístic i una barca aromàtica, que va fer que tant alumnes com docents ens sentíssim ben satisfets.
Gràcies 3r de l’ESO, i gràcies Marta Domínguez i Cristian Peralta, conductors d’aquest projecte.