Els alumnes de l’ESO de l’institut Escola, participem en el projecte RETOTECH

RetoTech és una iniciativa de formació innovadora, que té como finalitat contribuir i impulsar projectes educatius innovadors que transformen la formació dels més joves. Per això, a Fundació Endesa, a través d’aquesta iniciativa, plantegem un repte dirigit al personal docent i als estudiants de les Comunitats Autònomes de Madrid, Aragó, Andalucía, Extremadura, Catalunya, Illes Balears y Canàries: desenvolupar un projecte tecnològic que resolgui una necessitat real del seu entron, utilitzant per a això tècniques com la robòtica Arduino.

Aquest curs, els nostres alumnes hi participen a través de la creació d’una app per organitzar les tasques escolars i disponible en diferents idiomes.

Voleu saber-ne més?

Mireu el següent vídeo explicatiu, creat amb els alumnes!