1r ESO A LA NEU

Quins tres dies! L’alumnat de primer d’ESO ha gaudit d’unes estades genials a la muntanya. El  primer dia, la neu els va rebre de bon matí, i mentre esmorzaven van veure com tot quedava recobert de neu.  A les 9 van anar a esmorzar i, un cop van agafar energia, es van enfilar cap a les pistes de La Molina. Allà, per grups bombolla, es van dur a terme activitats diferents: raquetes de neu, construcció d’iglús, trineus, batalles de boles de neu i jocs de geolocalització.

Finalitzades les activitats, van tornar a l’hotel per canviar-se de roba i dinar. Després d’una estona de temps lliure, van fer diverses activitats amb els i les monitores: futbol xinès, futbol gaèlic, jocs de cucanya i orientació.

El segon dia van anar a visitar el llac de Puigcerdà, i a la nit van ballar i van fer altres activitats!

El nostre centre  ha participat del projecte d’oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA) en centres educatius públics de Catalunya, de titularitat del Departament d’Educació, en el marc del Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020. A partir d’aquesta subvenció l’alumnat de 1r d’ESO ha pogut gaudir d’aquestes colònies.