Comunitat de petits

A la comunitat de petits convivim amb els infants de 3, 4 i 5 anys i els acompanyem de manera que se sentin reconeguts, acceptats i estimats. Hem creat un espai de comunicació i confiança entre mestres, monitors/es i famílies on aquesta interacció genera seguretat i benestar als nens i nenes. A l’Institut Escola Gornal aprenem fent i pensant, mitjançant el joc i l’experimentació amb una escolta activa i una mirada apreciativa.

A l’escola tenim un edifici i pati per Educació Infantil, independent de Primària, amb uns espais enjardinats al voltant de l’edifici molt agradables. Hi ha l’hort i un pati amb diferents estructures de joc, el sorral, caseta, taules de pícnic, construccions…

A l’edifici hi ha les tres aules de parvulari, una aula de psicomotricitat, una aula menjador i un vestíbul que funciona com espai polivalent.