Programa d’Anglès a 4t d’ESO.

ACTING TOGETHER 2022

Trobada d’alumnes que participen al Programa municipal d’auxiliars de conversa en anglès!

El Programa d’auxiliars de conversa per a la millora de la Llengua Anglesa posa a disposició dels centres educatius de secundària auxiliars de conversa naidus que, amb coordinació amb el departament d’anglès del centre, reforcen les habilitats orals de l’alumnat.

El programa sorgeix de la iniciativa amb finançament municipal però es desenvolupa mitjançant un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *