Visita sorpresa a l’escola… Ens ha visitat una companyia de teatre!!!

El passat dimecres 26 de maig per la tarda, els infants de primària van rebre la visita d’una companyia de teatre per sorpresa.

Els nens i nenes van poder gaudir de la representació de dos contes populars, “En Patufet” i “La llegenda de la Cèrvola Blanca de Tous”,  a càrrec de la companyia “Teatre Arrossegat de Catalunya”.

L’organitzador de l’esdeveniment ha estat l’Ajuntament de Castelló d’Empúries – Empuriabrava, el qual participa en una campanya pel foment del teatre escolar.

Les teatralitzacions es va dur a terme a l’aire lliure a la pista de l’escola mentre es mantenien les distàncies de seguretat entre els diferents grups bombolla.