Sortida dels de 3r al riu la Muga a la recerca de rastres d’animals

El dimarts 15 de juny, els nens i nenes de 3r han realitzat una sortida al tram del riu la Muga que passa per Empuriabrava en busca de rastres dels animals que hi viuen a prop.

Els infants han sortit caminant de l’escola direcció al riu on s’han anant parant cada vegada que troben un rastre dels animals que viuen per la zona. Un cop a la Muga els alumnes s’han posat a l’aigua  per buscar especies aquàtiques.

Un cop a l’escola, han rebut una petita xerrada per part d’en Xavi Vizcaino que parlava del que han vist i com trobar altres rastres animals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *