Recital de Nadales!

Com cada any per Nadal, fem un espectacle on tots els nens i nenes de l’escola participen cantant una cançó de Nadal. Aquest any, com ja sabeu és especial i no hem pogut gaudir del públic tant magnífic que tenim!

Vam decidir fer el concert per grups i gravar-los! Quina feinada! Però…Aquí us deixem el vídeo perquè gaudiu de totes les cançons i d’alguna sorpresa!!  Cliqueu a la imatge!

Les cançons que hem cantat són:

Els més petitons de l’escola ens han cantat tres cançons: L’avet feliç, el tió de Nadal i el homes de neu.

Els mitjans de l’escola han cantat unes cançons originals, els de primer “Es Navidad”, els de segon “Avui és Nadal”, els de tercer s’han atrevit amb una cançó rumbera “Que tingueu un bon Nadal”, i els de quart amb la seva guitarra han interpretat “Ja és Nadal de Bon Jovi”. Quina marxa!!

Els més grans de l’escola han cantat “La història interminable adaptada a la nova situació” i “Ja torna a ser Nadal”.

BONES FESTES!!