La Motxilla Esportiva

La Motxilla Esportiva és una activitat proposada des de l’àrea d’Educació Física que portaran a terme al llarg de tot el curs la classe de 2n per tal d’incentivar a l’alumnat a practicar activitat física sols, amb companys, amics o familiars durant el seu temps de lleure.

Cada alumne podrà disposar de la motxilla durant una setmana i gaudir del material esportiu que hi ha en el seu interior. Passada la setmana, es demanarà als alumnes que aportin una o més fotografies on es vegi que estan practicant activitat física amb el material de la motxilla.

Dins d’aquesta motxilla esportiva hi podem trobar el següent material:

• Una corda.

• Un parell de raquetes amb una pilota

• Una pilota

• Un plat volador

• Un joc de petanca

• Dossier del funcionament de la motxilla

Aquesta activitat contribueix a l’afavoriment del joc motor i temps de lleure, dimensió que de l’àrea d’Educació Física.

Ara us presentem les fotografies de l’alumnat de segon que ja han gaudit amb les seves famílies i amics de la motxilla esportiva: