Jocs Emporium’22 – Lloret de Mar

El divendres 13 de maig, l’alumnat de cicle superior van participar als Jocs Emporium a Lloret de Mar. Enguany era la quarta edició de les olimpíades interescolars que reunia l’alumnat de diferents centres de la zona de CS i 1r d’ESO..

Els nois i noies van poder participar en diferents proves esportives relacionades amb l’atletisme i gaudir del les diferents instal·lacions de les quals disposa la vila realitzant diferents jocs preesportius. Les activitats estaven dirigides per nois i noies del cicle formatiu d’EF de Lloret de Mar.

La jornada va concloure amb un gran èxit. En Almighty i l’Intisar es van classificar per les finals a 5 de 80m llisos on finalment van fer podi els dos amb un primer i segon lloc respectivament. També, el centre va ser premiat per la seva participació en l’esdeveniment i per recolzar els valors que transmet l’esport i la seva pràctica.

A continuació algunes de les fotografies de la jornada: