I edició del Rodajoc Virtual de Castelló d’Empúries

Aquest curs escolar per raons de seguretat sanitària, el Rodajoc no es podrà portar a terme amb total normalitat. És per això que la resposta a la pandèmia a estat fer-ho de forma virtual al centre.

A través de vídeos, dissenyats i gravats pels propi alumnat, els infants s’han pogut posar en contacte i proposar-se jocs. Aquest es portaran a terme en les sessions d’Educació Física com si fos una unitat didàctica més.

I tot i que el Rodajoc enguany s’ha portat a terme amb el nou format al propi centre, el Consell Esportiu de l’Alt Empordà a volgut obsequiar als infants participants (4t) amb un buff per la seva participació i entrega en difondre i gaudir del joc recreatiu arreu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *