Diada de Sant Jordi al centre

El passat 22 d’abril tot el centre va poder gaudir d’una jornada ludicofestiva en motiu de la Diada de Sant Jordi.

Es van organitzar tallers al llarg del matí, en diferents franges horàries, de les diferents àrees de coneixement relacionats amb la Diada, pels nens i nenes d’infantil, primària i 1r i 2n de l’ESO. L’alumnat de 3r i 4t de l’ESO van ser els encarregats de dinamitzar-los.

L’activitat es va veure amb bons ulls per part de l’alumnat i del claustre, ja que és la primera activitat que es realitza on s’implica a tots els membres del centre.

Per la tarda, continuant amb la festa, l’alumnat d’infantil i primària va rebre la visita del cantant i jove promesa Aitor Palazuelo, el qual va oferir un concert gratuït dins del centre.

A continuació algunes de les fotografies del dia: