Al cistell!: Històries per explicar

Els alumnes de 3r de Primària treballem l’obra “Al Cistell” a través d’històries i dibuixos.
Després de comunicar i transmetre allò que ens transmet l’obra que tenim a l’escola, hem creat històries individuals! Hem imaginat i inventat històries en un món fictici i amb uns personatges… Llegeix més»

El Cicle de l’Aigua (CM)

Els alumnes de tercer aprenen i experimenten amb el funcionament del Cicle de l’Aigua dins del Projecte de medi Natural: Quina forma té l’aigua?
Han creat un cicle de l’aigua artificial per poder veure com l’aigua s’evapora, es condensa i es precipita. A més a més,… Llegeix més»

I5 hem anat de colònies!

Aquest any els infants d’I5 hem marxat de colònies per primera vegada! Estàvem molt emocionats i nerviosos de poder viure aquesta experiència amb els companys i companyes. Hem tornat amb les motxilles carregades de bons moments, vivències compartides i molts somriures.
Hem pogut descobrir animals del… Llegeix més»