Vaga estudiants 09/05 NO autoritzada

Benvolgudes famílies d’alumnes,

Us informem que els representants d’alumnes dels grups de 3r i 4t d’ESO, ens han fet arribar un escrit FORA DE TERMINI per demanar-nos autorització per poder secundar la vaga d’estudiants del proper 9 de maig, convocada per Sindicat d’Estudiants. Segons el nostre NOFC, aquesta vaga ha estat comunicada pels alumnes fora dels terminis establerts, per la qual cosa, NO es pot autoritzar.

Aprofitem el comunicat per informar-vos que hi ha un problema amb les adreces de correu del centre, comunicat a SAU des de fa dos dies i encara no ho tenim resolt. És per això, que de moment, aquesta és l’única manera de comunicar-nos de manera massiva amb les famílies. Us demanem, feu extensiu aquesta informació a la resta de famílies.
Moltes gràcies,