Vaga d’estudiants – 8/03/2024

Benvolgudes famílies de 3r i 4t d’ESO,

Us informem que la representant de l’alumnat d’ESO juntament amb els/les delegats/des de 3r i 4t d’ESO ens han fet arribar una instància per demanar-nos autorització per poder secundar la vaga d’estudiants del proper divendres 8 de març.

Segons la nostra NOFC, cal fer arribar les justificacions de les famílies a través del delegat/ada de curs  fins les 23:59h del dilluns 4 de març de 2024

Exclusivament seran vàlides les justificacions de  vaga  entregades en el terminis establerts a la NOFC i amb el model allotjat a la web del centre (https://drive.google.com/drive/folders/1YnUZtdE0dOHxnrq-w9Pwl4RAVh407i2D).

Us recordem que el fet de no haver portat l’autorització dins els terminis establerts i no assisteixi al centre, es considerarà com una falta injustificada a cadascuna de les hores lectives.

Recordar-vos que el dret a vaga és per a l’alumnat de tercer i quart d’ESO.

Aprofitem també per recordar-vos que el dret a vaga de l’alumnat està sota el paraigua de la Llei d’Educació de Catalunya, les instruccions d’inici de curs i l’acord del Consell Escolar del centre, però que la responsabilitat i la decisió d’autoritzar o no la vaga ÉS DE LES FAMÍLIES. En aquest casos, l’obligació del centre és exclusivament la d’informar i seguir la normativa establerta a la NOFC.  No es faran activitats avaluatives per respectar el dret de vaga però les classes seguiran amb normalitat per aquell alumnat que no s’hi adhereixi.

Atentament,

Aida Dalmau Gasull