Premis d’emprenedoria 3r ESO

Els alumnes d’emprenedoria de 3r d’ESO s’han presentat a 2 concursos: Repte Emprèn i Laboratori d’Idees.

El Repte Emprèn és un concurs d’emprenedoria de “l’obra social la Caixa” que premia els projectes que aportin una millora per a la societat. En aquesta edició van participar-hi 1200 projectes d’arreu del món i des del nostre centre en vam presentar 2. Un d’aquests 2 projectes va resultar premiat i vam poder gaudir d’un campus de 4 dies a Barcelona on vam tenir tallers, xerrades, activitats, visites… Va ser una molt bona experiència!

Les alumnes premiades van ser: Nerea Mendes, Marina Antunez, Marta de Genover, Dina Chaouch, Anna Schlichting i Yin del Castillo.

L’altre concurs en el que hem participat és el Laboratori d’idees del consell comarcal del Baix Empordà.

Aquest concurs premia les idees de negoci originals, creatives, innovadores… presentades a través d’un vídeo. Des del centre també hi vam presentar 2 projectes un dels quals va resultar guanyador. En aquest cas, el premi era un smartwatch per cada guanyador i una estada en un alberg.

Les alumnes premiades van ser: Lore Drugaci i Dina Chaouch.

Moltes felicitaaaats!!