4t A GUANYADORS DE LA LLIGA DE DEBAT

Dijous passat 4t d’ESO, es va portar a terme la primera edició de la Lliga de Debat de l’IE Francesc Cambó i Batlle, una competició d’oratòria que té per objectiu reforçar les habilitats comunicatives, el treball en equip, la documentació, l’expressió argumentada i la presa de decisions. Tot l’alumnat ha participat en els debats dins el seu grup-classe.

Els finalistes de cada grup s’han enfrontat avui en un debat final amb el tema “La tecnologia digital augmenta la felicitat?”, en què 4t A defensava la posició en contra i 4t B la posició a favor. Ha estat una competició molt igualada en què tots dos equips han aportat arguments i contraarguments molt enriquidors. Finalment, l’equip de 4t A, compost per Ivet Lucas, Abril Fernández, Abril Font, Duna Tirado i Marc Vásquez, ha resultat guanyador.

Tot l’alumnat participant ha valorat molt positivament l’experiència que s’ha realitzat dins la matèria de Llengua Catalana i Literatura.