UAP 24! OBRE ELS ULLS!

Benvolgudes famílies,

Al llarg d’aquests últims anys, el projecte educatiu de la UAP ha produït espectacles, interpretats sempre per alumnat de Secundària, relacionats amb temàtiques socials com l’holocaust, els refugiats, l’assetjament escolar o la crisi climàtica. En l’edició d’enguany, titulada Obre els ulls!, ens porta a reflexionar sobre el consumisme i tot el que implica a nivell social, laboral i ambiental.

Els objectius d’aquesta activitat són:

• Afavorir la convivència de l’alumnat en el centre.

• Fomentar l’esperit de col·laboració i participació entre l’alumnat.

• Fomentar la col·laboració entre l’alumnat d’atres centres

• Sensibilitzar l’alumnat de la temàtica treballada

• Fomentar l’esperit solidari.

Aquest projecte tan arrelat al nostre Institut Escola ha estat treballat de forma activa des de la matèria de música de 1r d’ESO.

Una selecció de trenta alumnes, participen com a actors/actrius el dijous 22 febrer i faran dos assajos (dimarts 6 i dimarts 20 de febrer) en el Teatre Municipal de Girona. Aquesta funció només és oberta a altres centres educatius ja que es farà en horari lectiu.

Tal i com ja saben els vostres fills i filles, el dissabte 24 de febrer a les 17h es farà una actuació OBERTA A LES FAMÍLIES on 10 alumnes voluntaris del nostre centre poden participar-hi. Per fer-ho, cal que:

• Tinguin l’autorització d’imatge i so del centre (aquest concert és enregistrat per TV Girona).

• La confirmació que els vindreu a portar i recollir un cop finalitzi la funció.

Les funcions obertes al públic en general del 23 i 24 de febrer, caldrà comprar les entrades a la web del Teatre Municipal (atenció que les entrades s’esgoten molt ràpidament i que l’aforament és limitat). Recordeu que nosaltres només actuarem amb els 10 voluntaris el dia 24 de febrer a les 17h.

JA PODEU COMPRAR LES VOSTRES ENTRADES A LA WEB.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Àmbit artístic i musical i Equip Directiu
IE Francesc Cambó i Batlle