Pinta per La Marató 2023

L’alumnat d’Educació Visual i Plàstica 1r d’ESO i d’Expressió Artística de 4t d’ESO, han participat al Pinta’23 de la Marató del 3cat.

Un concurs on cada grup prepara un projecte artístic de 2 metres que cerca la solidaritat i la difusió sobre la temàtica d’enguany, LA SALUT SEXUAL I REPRODUCTIVA.

Cada classe ha fet una recerca i un esbós individual amb la seva proposta, s’ha reflexionat sobre la importància del missatge en el mural artístic per sobre del detall. Cada equip ha escollit les millors idees per a ser ampliades en la seva obra final creada entre totes les mans del grup.

Podeu observar com a 1r A han fusionat tres treballs per fomentar el missatge de la prevenció, a 1r B una idea dual de gènere en un món amb llums i foscors, i per últim des de l’optativa de 4t, la idea de la importància de la informació davant possibles tabús, infeccions o problemes de salut.

Un gran treball, per una bona finalitat.