Semifinal projecte Rock in

El dimarts 7 de maig al Teatre Catalunya s’ha celebrat la Semifinal del projecte Rockin, on han actuat els grups musicals de 6è i 1r d’ESO i el públic ha pogut conéixer de primera mà en què consisteix aquest projecte musical que ha arrancat aquest… Llegeix més»

Projecte ecociutats Carla, Èlia i Israe

Divendres 19, la Carla, l’Èlia i l’Israe, en el marc del projecte d’Ecociutats, van anar a la residència d’avis del nostre municipi a fer-los un taller d’elaboració de sabó a partir d’oli d’oliva usat. Tots els materials utilitzats són reciclats (motlles, oli d’oliva, roba per… Llegeix més»

Projecte Reacciona

L’alumnat de 4t d’ESO, dins el projecte Reacciona, ha realitzat un curtmetratge sobre la tasca que realitza l’ONG Open Arms. La finalitat del projecte Reacciona és treballar la consciència social i la cultura de pau mitjançant la realització d’un curtmetratge.

Enquesta a les famílies

Com cada any, enviem l’enquesta sobre el grau de satisfacció de la Comunitat Educativa. Aquesta enquesta valora aspectes diversos com: el tracte rebut per part dels diferents agents que formen el centre educatiu, la informació, els aprenentatges, la tasca docent, entre d’altres aspectes i també… Llegeix més»

Premiats jocs florals

Des dels serveis territorials a la Catalunya Central ens agraeixen sincerament la participació de l’alumnat del nostre centre a la convocatòria dels XI Jocs Florals Escolars de Catalunya.
Ens han comunicat que el jurat de la fase territorial dels XI Jocs Florals Escolars de Catalunya ha… Llegeix més»

Sortida Circ-Cric

El passat divendres 26 d’abril, els Minis i Petits, vam anar al Circ-Cric, on vam poder veure un espectacle de circ molt alegre i divertit: pallassos, malabaristes, músics,…
Va ser un dia fantàstic i a tots i totes ens va agradar molt!!!

SORTIDA CIRC CRIC

BEM ANA AL SIRCRIC I BEM BEURE UN ASPECTACLA MOL GUAI I EL CE ENS VA AGRADA MOL ES UNA NOIA CE ES GRUNXABA AL SEL.
Classe groga

LLegir ens fa grans

Òmnium Cultural impulsa la campanya Llegir ens fa grans. Fem créixer les biblioteques escolars , a la qual el nostre centre s’hi ha adherit per ampliar i renovar el catàleg de llibres en català de la nostra biblioteca.

És una crida a tota la ciutadania, fins… Llegeix més»