Espais d’aprenentatge 1r trimestre

Enguany, hem adaptat els espais d’aprenentatge que fem a les tardes a la nova situació que vivim: ho fem amb el grup bombolla i no podem escollir a on volem anar. Tot i això, hem intentat no perdre l’essència de la metodologia, intentant oferir diverses… Llegeix més»

FEM CAGAR EL TIÓ!

Avui ha arribat el dia que tant esperavem els nens i nenes de P3 i P4. Després de tants dies de donar menjar el Tió… avui l’hem fet cagar!
Com és tradició hem cantat la cançó del tió i li hem donat uns bons cops de… Llegeix més»

Calendari d’Advent

Des del dia 1 de desembre i fins el dia 21, cada dia que venim a l’escola hem obert el nostre calendari d’advent, on cada dia ens proposava una activitat diferent per reflexionar, per cohesionar-nos com a grup, per escriure, per jugar,… algunes de les… Llegeix més»

ANIVERSARIS 1r TRIMESTRE

Compartim amb tots vosaltres algunes fotos dels aniversaris que hem celebrat durant aquest primer trimestre els nens i nenes de P5-1r. Moltes felicitats a tots i totes, esperem que hagi estat per vosaltres un dia ben especial.
Enllaç a les fotos

Feliç 2021

Tots i cada una de les persones que forma part de l’IE Barnola està aportant el seu granet de sorra per tirar endavant l’escola en aquests moments tant incerts de pandèmia mundial. L’esforç que s’està demostrant per part de tots/es des d’alumnes, famílies, docents, ED,… Llegeix més»

Festa de Nadal

Enguany, per respectar les mesures de la COVID-19, no hem pogut celebrar la festa de Nadal tal i com ens agradaria, però no per això ho hem deixat de celebrar. Ho hem fet a nivell intern de la següent forma:
– El divendres a la tarda,… Llegeix més»

Videotrucada amb l’Angelica Dass!

Avui, dia 16 de desembre hem pogut parlar amb l’Angelica Dass.
L’Angelica és una fotògrafa que vam treballar en el projecte “Quins canvis hem tingut en aquests 8 anys?”. Ens va agradar molt el seu projecte Humanae on fotografia a persones d’arreu del mon.
Hem après moltíssimes… Llegeix més»

ACTIVITAT FAMÍLIES COVID-19

Hem convidat a l’escola alguns pares i mares que treballen en l’àmbit sanitari i sociosanitari, per tal de fer-nos un taller de prevenció de la COVID-19. A part d’explicar-nos les mesures que hem de tenir en compte, ens han ensenyat com van vestits, i ens… Llegeix més»

Xerrada Jaume Funes

🔊 Xerrada en línia: 𝗘𝗗𝗨𝗖𝗔𝗥 𝗜𝗡𝗙À𝗡𝗖𝗜𝗘𝗦, 𝗔𝗖𝗢𝗠𝗣𝗔𝗡𝗬𝗔𝗥 𝗔𝗗𝗢𝗟𝗘𝗦𝗖È𝗡𝗖𝗜𝗘𝗦. Com educar a casa i a l’escola en un món complex i canviant
A càrrec de 𝗝𝗮𝘂𝗺𝗲 𝗙𝘂𝗻𝗲𝘀, psicòleg, educador i periodista. Dijous, 17 de desembre a les 18:30.

Enllaç: https://meet.google.com/pfw-fkgz-jdt

Organitza: Regidoria d’Educació de… Llegeix més»