Bones Festes

A l’acte de finalització del programa Escola Nova 21, Eduard Vallory, director del programa, recordava l’afirmació dels alumnes de Barbiana:
“L’escola que deixa perdre un infant no és digna d’anomenar-se escola”. Tenim el convenciment que aquest és el motor principal que ens mou a canviar el… Llegeix més»

IE, un pas endavant

El Departament d’Educació de la Generalitat desplegarà 26 nous Instituts-Escola el curs vinent 2010-21 a Catalunya.
El conseller d’Educació, Josep Bargalló, ha anunciat aquest dilluns la continuïtat d’aquesta aposta iniciada el 2004-05, quan es va crear el primer  centre públic de continuïtat educativa entre infantil, primària i secundària, fins… Llegeix més»

Donació de sang

Divendres ,13 de desembre del 2019 va venir gent  de tot el poble  i fins i tot va venir  algú d´un altre lloc per donar sang aquí. A canvi els hi donàvem  suc , aigua,  menjar  i una gota de roba amb  cotó a dins… Llegeix més»

Destaquem: Fira d’animals