Bones Festes

L’Escola Barnola us desitja Bones Festes !
Que en el nou any, l’Educació esdevingui el motor per millorar la societat.
Tornem el dia 8 de gener.
Salut !

PROJECTE DE P4

Els i les alumnes de p4, durant aquest trimestre ens vam preguntar “Per què dins la poma hi ha una estrella?” i a partir d’aquí vam iniciar un projecte que ens ha portat a aprendre i descobrir moltes coses. Amb aquesta presentació us deixem un… Llegeix més»

Teatre Nadal

Dijous, 20 de desembre, s’acosta el Nadal i ha estat el moment de representar, per part de l’alumnat de 6è, l’obra:  UNA NIT MOLT AGITADA, de l’autora Adelaida Frias, i modificada per la mestra de l’escola Anna Girbau.
És una obra que explica la importància de… Llegeix més»

Els refugis

En l’enllaç adjunt, trobareu totes les imatges de les famílies que han participat en el concurs familiar de fotografia de l’Escola Barnola d’Avinyó. Enguany la temàtica de l’obra ha estat relacionada amb el tema transversal d’quest curs: els refugis
El jurat ha tingut en compte: l’originalitat… Llegeix més»

Nadal a la Residència

Com ja és tradició per aquestes èpoques, els infants de 3r han visitat la Residència Relat d’Avinyó, per desitjar Bones Festes i fer una cantada de nadales que han gaudit petits i grans. Per veure més fotos, clicar en el següent enllaç: FOTOS

Bibliolab

Avui, 12 de desembre de 2018 els nens i nenes de primer han anat a la biblioteca a fer un Bibiolab anomenat “Com és el nostre cor, batega amb el cervell”. FOTOS

Sortida a Manresa

El passat  divendres els nens i nenes de cicle dels mitjans vam anar a Manresa. Vam anar al teatre a veure “Nàufrags”, un espectacle clown que ens va fer riure molt. També vam anar a la Crica on vam fer trapezi, equilibris i malabars. Ens… Llegeix més»

El tetramòmetre – Escola Verda

Els alumnes de l’escola Barnola vam estar fent un tetamòmetre que consistia en apuntar en un full quants tetrabrics portava quada classe cada dia.
Després ho haviem de pintar en el tetramòmetre que hi havia al passadís de l’escola. Això ho vam estar fent durant dues… Llegeix més»

Sortida a Manresa – 6è

El dimecres 28 de novembre, els alumnes de 6è vam anar d’excursió a Manresa, als mossos d’esquadra i a l’hospital Sant Joan de Deu.
El matí vam agafar el bus públic d’Avinyó a les 9:15 i un cop vam ser a Manresa, a l’estació d’autobusos, vam… Llegeix més»