CONCERT PARTICIPATIU_by IEA Oriol Martorell

PARTICIPA

Com cada curs, estem animats a tornar a fer un concert col·lectiu on hi puguem participar alumnes, famílies, professorat, ex alumnes i amics vinculats a l’escola.

Ens plau molt poder estrenar la cantata “Un Poema de Nadal” encarregada al nostre alumni Andreu Diport, amb fragments dels textos del “Poema de Nadal” de Josep M.de Segarra.

Tal i com ja sabeu, si esteu engrescats a participar en aquesta activitat, és important tenir els coneixements musicals que us permetin llegir la partitura.

Si voleu participar en aquest concert, cal enviar el formulari que trobareu al web “Concert Participatiu” abans del dia 23 de novembre indicant el vostre nom i la relació que teniu amb l’escola.

Tenim previst no passar de 50 cantaires per corda. Per tant, acceptarem les sol·licituds fins arribar a aquest nombre de participants. Un cop inscrits, us farem arribar les partitures.

La cantata consta de les següents parts:

1. Introducció

instrumental

1. Ai, aire d’aquesta nit

cor de veus blanques, cor mixt, orquestra

1. El rabadà

cor de veus blanques i orquestra

1. El camí

cor mixt, orquestra i orgue

1. El noi de la mare

cor de veus blanques i orquestra

1. La nit de Nadal

cor mixt i orquestra

Per tal de poder-nos desitjar unes bones festes de Nadal, cantarem tots plegats la nadala “L’àngel i els pastors”

Calendari previst:

Dissabte 15 de desembre, assaig general de les 9.30h a les 13.00h a l’edifici de secundària.

Donada la complexitat de l’activitat, és obligatòria l’assistència a aquest assaig per poder participar en el concert.

Dimarts 18 de desembre, assaig general a partir de les 17.00h – ja us concretarem amb més detall les hores de convocatòria – i concert a les 19.00h a la Basílica de Santa Maria del Pi de Barcelona.

Dijous 13 de desembre farem un assaig amb tot l’alumnat de 8.30 a 11.00 en el qual hi sou tots convidats.