Festival de Nadal

Aquest divendres 22 de desembre hem celebrat el festival de Nadal, on hem pogut gaudir de les actuacions nadalenques plenes d’emoció, joia i encant.

En l’acte també s’han recaudat diners per a la Marató, que aquest any versava sobre les malalties infeccioses.

Gràcies per la col·laboració de… Llegeix més»

Cantada de Nadal

Com ja és tradició, aquest dimecres 20 de desembre hem realitzat el concert de Nadal.
L’esforç i entrega dels nostres alumnes, guiats pel professor de música, Èric, han fet possible aquesta gran vetllada musical.
Moltes felicitats !!
Llegeix més»

Recordatoris de Nadal

A continuació us remetem uns recordatoris d’aquests dies abans de les vacances de Nadal :
1.    El dimecres dia 20 de desembre a les 19h fem el concert de nadal al casal municipal. La recaptació serà en benefici de la marató.
2.    El dijous dia 21, dia… Llegeix més»

Primera trobada!!!

Aquest dilluns 20 de novembre hem realitzat la primera trobada del tema del curs.  Els alumnes s’han repartit per nacionalitats i han emprès el repte que va deixar en Pau Rodamón. Cada país ha seleccionat un joc i una cançó tradicional. En Pau Rodamón ha… Llegeix més»

Reunió de delegats

Aquesta setmana hem fet la primera reunió de delegats, amb els representants de cada classe, desde P5 fins a 6è. S’han fet propostes per al títol del tema del curs (dos per classe) i s’han fet suggeriments per millorar alguns aspectes del centre.
Llegeix més»