Reunió de formació Dual amb els ambaixadors de “Paradores de Turismo” a Catalunya

Aquest matí al Parador de Lleida, la nostra ciutat, hem tingut una reunió molt profitosa amb el seu director, el Sr. Miquel López,  el  Sr. Pau Arbona, director del Parador de la Seu d’Urgell i el Sr. Fernando Payo director del Parador de Vieha i Arties, tots tres ambaixadors de la cadena hotelera, referent de  formació a Catalunya.

Durant la reunió hem pogut planificar la col·laboració futura de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida amb la Cadena “Paradores de Turismo“, tant per futures Formacions en Centres de Treball (FCT), com en col·laboracions en la formació professional dual del alumnat del nostre centre.