Publicació dels centres premiats a la convocatòria de premis a la millor memòria de dual del curs 2021-2022

Avui s’ha publicat la Resolució per la qual es fa pública la relació de centres premiats a la convocatòria de premis a la millor memòria de dual del curs 2021-2022.

Moltes gràcies a tots els centres que heu participat, així com a l’alumnat, professorat i empreses implicades, i enhorabona als guanyadors i guanyadores dels diferents premis convocats!!!

A continuació presentem el llistat de centres guanyadors per cada modalitat.

Modalitat:  Millor memòria

Reconeixement global al centre educatiu que ha presentat la millor memòria d’alumnat per la qualitat i innovació de la mateixa.

08074847 Institut de Nàutica de Barcelona Barcelona 700,00 €
17000551 Institut Sa Palomera Blanes 500,00 €
08035349 Institut la Romànica Barberà del Vallès 250,00 €

Modalitat: Millor disseny

Reconeixement al centre educatiu que presenti la millor memòria d’alumnat pel disseny de la mateixa.

17000305 Institut Pere Alsius Banyoles 700,00 €
17005388 Institut Vallvera Salt 500,00 €
08004717 Sagrat Cor de Sarrià Barcelona 250,00 €

Modalitat: Millor centre

Reconeixement al centre educatiu que en el seu conjunt presenti les millors memòries.

17000551 Institut Sa Palomera Blanes 700,00 €
08035349 Institut la Romànica Barberà del Vallès 500,00 €
08044612 Institut Torre de Malla Parets del Vallès 250,00 €

1. Neus Canals

Bones,

Es poden consultar les memòries premiades?

Es publiquen en algun lloc?

Tenim models exemples, però m’agradaria tenir-ne un de més actualitzat o per veure com són els premiats.
    Gràcies

1. Equip FPdual Autor de l'article

Hola Neus,

Ho sentim, no podem fer publiques les memòries de dual.

A la convocatòria d’aquests premis no és va sol·licitar els drets corresponents per la seva publicació.

Moltes gràcies.

2. Luis Román

Hola,

i les de altres anys tampoc? Vaig preguntar el dia de la entrega de premis i es va dir que si que hi hauria accés a memòries precisament per això, per tenir referents.
    Gràcies!

Luis

3. Equip FPdual Autor de l'article

Hola Luís,

Hem considerat no fer públiques les memòries sense tenir autorització.
    A la propera convocatòria, si que demanarem que es lliurin amb el consentiment signat per part d’empreses, alumnat i centres educatius.