Projecte Innovador al CFGS Dual d’Automoció del CEIR ARCO Villarroel

Aquest curs 19/2020 al centre Educatiu CEIR ARCO Villarroel s’ha creat un Projecte basat en la metodologia d’Aprenentatge Basat per Projectes (ABP), desenvolupat en el Mòdul Professional Dual del CFGS d’Automoció,  vinculat a la nostra participació com a centre a l’UNIRAID 2020, i amb l’objectiu final de portar 40 Kg de material solidari a diferents poblats del Marroc.

L’alumnat de segon curs del CFGS d’Automoció que cursa el Mòdul Professional Dual ha estat tot el primer trimestre d’aquest curs preparant un cotxe de més de 20 anys d’antiguitat per poder participar a l’UNIRAID 2020. Finalment dos alumnes d’aquest mateix cicle van poder participar en aquesta aventura solidaria en la que han pogut portar 40 Kg de material solidari a diferents punts del Marroc amb necessitats detectades.

Tot un èxit d’un projecte que ha motivat a tot l’alumnat del centre i equip docent!