Primera setmana de Jornades Tècniques d’FP a l’institut Torre de Malla

Estem molt contents de compartir amb vosaltres una proposta en què tots els nostres departaments de cicles formatius han estat treballant amb tanta força com il·lusió al llarg de tot el curs per tal d’oferir la Primera Setmana de Jornades Tècniques de Cicles Formatius, que tindrà lloc a l’institut Torre de Malla la propera setmana del 26 de febrer a l’1 de març. Pensem que també serà una oportunitat per impulsar la formació dual de l’alumnat.

Al llarg de tota la setmana es combinaran les classes ordinàries amb un ventall de xerrades i tallers de caire professional que abastaran des dels reptes de l’IA (Intel·ligència Artificial), l’emprenedoria i el creixement professional, el disseny i l’empremta digitals, la legislació laboral i les possibles opcions universitàries posteriors. Totes aquestes conferències estaran impartides per professionals de l’empresa privada, com ara MANGO o el Banc de Sabadell, l’educació i fins i tot la magistratura.

Trobem que aquesta és una manera immillorable d’obrir les nostres portes a professionals d’altres àmbits que tenen segurament molt a aportar al nostre alumnat.