L’Institut Agustí Serra inicia una nova FP dual intensiva d’hivern d’animació turística

L’alumnat dels cicles de grau superior de la família d’activitats físiques i esportives de l’Institut Agustí Serra i Fontanet (@asesport.cat) ja pot gaudir d’una nova FP dual.

En aquest cas, les pràctiques a l’empresa es duran a terme a diversos hotels i resorts en zones hivernals. És una FP dual en modalitat intensiva en el qual l’alumnat haurà de col·laborar en les diverses tasques d’animació lúdica, esportiva i turística que ofereixen els establiments hivernals.

El Balneari de Panticosa, un dels hotels per a dur a terme aquesta nova FP dual!

Pensa, creu, somia, atreveix-te!

www.asesport.cat

Institut Agustí Serra i Fontanet

Família d’activitats físiques i esportives