Jornada informativa FP dual a l’alumnat de l’INS Sant Ramón de Cardona

El passat 6 de novembre, durant la tutoria de grup del recentment estrenat CFGM Gestió Administrativa de l’Institut Sant Ramón de Cardona, el prospector Toni Montiel juntament amb la tutora del grup Linet Jiménez, hem realitzat una extensa jornada informativa a tot l’alumnat del cicle, fent un repàs als punts més destacables de l’estada a l’empresa.

Hem parlat de les diferents opcions d’estada a l’empresa, requisits i criteris d’accés tant d’FCT com de dual, calendari, pla d’activitats, distribució horària i, fins i tot hem fet un exercici d’empatia, en la que serà la primera promoció d’aquest nou cicle.

L’alumnat s’ha mostrat molt interessat, fent totes aquelles preguntes que els anaven sorgint.

També els hem presentat la web d’FP dual, perquè puguin consultar tot el que necessitin i fer ús de tot el material disponible.

Moltes gràcies a l’alumnat de l’Institut Sant Ramón per l’atenció mostrada. De ben segur que tindreu encert en escollir les empreses que tindran la sort d’acollir-vos.