Jornada de Cloenda FP dual 27 juny 2023

El 27 de juny de 2023 va tenir lloc la Jornada de Cloenda del Programa d’Innovació FP dual on es van presentar els excel·lents resultats de la dual a Catalunya, 348 centres educatius que imparteixen Cicles Formatius en aquesta modalitat. Aquesta xifra ens acosta a l’objectiu del 100% dels centres, una oferta de 155 títols en modalitat dual. El nombre d’acords formatius és de 16.285 i amb un total de 9.620 empreses que col·laboren amb el desenvolupament d’aquests projectes.

En aquesta jornada es van presentar tres bones pràctiques i es va fer el lliurament dels premis als millors projectes presentats a la 4a edició de la Campanya promocional d’FP dual finançada per CaixaBank Dualitza.

El Sr. Ernest Villaró Buj Cap de Departament d’Indústries Extractives i el Sr. Antoni Reig Torné Director de lInstitut Mollerussa van presentar la bona pràctica del cicle formatiu de grau mitjà tècnic en excavacions i sondatges , perfil d’operador de maquinària de construcció (IE11).
La Sra. M. Carme Ruiz Ortiz, cap del departament de Serveis a la Comunitat i tutora d’FCT-dual del CFPS Educació Infantil (SCB0)  i la Sra. Anna Pallarés Masagué, cap de seminari del departament de Serveis a la Comunitat i tutora d’FCT-dual del CFPS Integració Social (SCC0) de l’Institut Montilivi de Girona.  Van presentar Fem xarxa entre centres.
El Sr. Alejandro Garcia Vázquez  de RRHH de l’empresa IDIADA, el Sr.  Ferran Mallafré coordinador de qualitat de l’Institut Vidal i Barraquer de Tarragona i la Sra. Raquel Gargallo coordinadora d’FP dual de l’Institut Andreu Nin de El Vendrell van explicar  el  procediment  de  certificació  del  servei  dual  prestat  per  l’empresa  en  col·laboració  amb  els  centres  educatius.  IDIADA  va  obtenir  el  nivell  d’Excel·lència.
➡️Aquestes presentacions les podeu trobar en aquest enllaç a partir del minut 3:15:44

Lliurament de premis als millors projectes presentats a la 4a edició de la Campanya promocional d’FP dual finançada per CaixaBank Dualitza.

• Primer premi dotat amb 800 €, per a l’Institut FP de Sant Cugat. Professores responsables :Elena Arroyo i Jessica Rodriguez Alumnat participant del cicle: Elsa Otero, Elsa García, Natalia Leyva, Judith Pitarch, Noa Solé, Daray Merino.
  • Segon premi de 400 € per a l’Institut Serrallarga de Blanes. Professors responsables Enrique Oltra Llopis. Alumnat cicle: Mónica Duran Herranz, Yassin Ben Lahbib, Foulematou Jabby Sawaneh i Maria Marín Bustos.
  • Tercer premi de 300 €  per al Centre d’Estudis Roca de Barcelona, professors responsables: Cristina Ramírez i Iris Garrido. Alumnat: Tota la classe de 2n grau superior de Màrqueting i Publicitat.

➡️ El lliurament d’aquests premis els podeu trobar en aquest enllaç a partir del minut 4:18:30

Agraïm a tots/es els/les participants, estudiants, professorat, prospectors/es, coordinadors/es, tutors/es i empreses que han estat part d’aquest programa d’innovació. Sense el vostre suport i dedicació no hauria estat possible. Enhorabona a tots/es els/les premiats/des 👏👏👏.