INSITUT ROCAGROSSA. Acte FP DUAL 30 de novembre

Aquest dimarts dia 30 de novembre al teatre municipal de Lloret de Mar, l’Institut Rocagrossa ha organitzat una activitat educativa i de difusió de l’FP DUAL.

L’acte va estar inaugurat per:

• Quique Molina, Director Institut Rocagrossa.
  • Jordi Suy, Inspector FP
  • Albert Ferrández, Regidor d’Educació.

La  jornada la vam celebrar per fer difusió de l’ FP Dual. Els ponents van ser el president d’ADECAF August Tarragó “l’Evolució del fitness: present i futur” i el psicòleg esportiu Pep Marí “Eines per gestionar equips”.

Hi van assistir empreses vinculades a l’activitat física i l’esport, així com hotels de la província de Girona, per continuar generant un vincle entre empresa, el nostre alumnat i el centre educatiu, i amb això adequar la formació a les necessitats de les empreses.

Vam poder gaudir de 2 ponents magnífics, que són excel.lents referents. Agrair el suport de l’Ajuntament de LloretNova Ràdio Lloret, Fitel Televisión i a l’Institut Coll i Rodés.

Podeu seguir la noticia a l’enllaç (reportatge de Fitel televisión)

Moltes gràcies