II Girl’s Day Institut Montsià

Amb el lema “Sigues el que vulguis ser”, l’Institut Montsià presenta el seu  II Girl’s Day que pretén reforçar la idea de la igualtat en les capacitats de nois i noies, i animar-les a que puguin decidir els estudis i feines sense limitació de gènere, lluitant contra estereotips culturals que enfoquen a professions altament masculinitzades.

Amb el testimoni d’algunes alumnes que cursen estudis de les famílies professionals més tecnològiques al centre educatiu i que realitzen la formació professional dual en algunes empreses de sectors relacionats, s’ha preparat una jornada dedicada a les classes de 6é de primària de les escoles d’Amposta on podran veure i conèixer el cicles de les famílies professionals d’Electricitat i Electrònica, Transport i Manteniment de Vehicles, Informàtica i Comunicacions i Instal·lació i Manteniment, tots ells estudis amb formació dual i amb molt poca presència femenina.

Aquí teniu les short stories de noies que cursen els seus estudis a l’Institut Montsià i ens han explicat la seva experiència en aquest sentit. No us ho podeu perdre!

Junts/es més lluny!

Visita la nostra web👉https://agora.xtec.cat/insmontsia/