FP DUAL DE GESTIO ADMINISTRATIVA AL VALLVERDÚ

Enguany posem en marxa el Cicle de Gestió Administrativa en la Xarxa Dual i així ho hem mostrat.

Divendres dia 19 de novembre vam fer una trobada entre empreses de la comarca de les Garrigues, el nostre Institut Josep Vallverdú, la Coordinadora d’FP i prospectora del nostre territori dels SSTT a Lleida, i l’alumnat de Gestió Administrativa. I també vam comptar amb la col·laboració i organització conjunta de la Cambra de Comerç de Lleida.

Va resultar una jornada molt profitosa per a tothom, ja que les empreses assistents van conèixer què és la Formació Professional dual i què implica per a elles. A més el nostre alumnat també es va assabentar de com es gestionen les seves pràctiques.

Podeu veure un vídeo sobre les bones pràctiques de l’FP dual des del punt de vista d’un tutor d’empresa en el cicle de Vitivinicultura del nostre centre, ja establert des de fa sis anys, i també un recull de fotografies sobre la Jornada d’avui.