Es premia el Projecte Panxolines de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona a la 12a edició dels Premis FPemprèn

Em complau informar-vos que dues alumnes de Direcció de Cuina de l’EHTB, l’Aina Mir i la Mireia Silla tutoritzades per la professora Maite Villegas han guanyat dos premis, en la 12a Edició dels Premis FPemprèn que es van celebrar el 17 de juny a les 18h.

Premi Hoteleria i Turisme: Premi al projecte que potencia i contribueix al desenvolupament sostenible del sector hoteler i turístic de les empreses que col·laboren amb els nostres projectes d’FP dual.

Premi Millor Elevator Pitch: S’ha fet una menció especial a la millor proposta comercial (elevator pitch) dels projectes presentats a la convocatòria i ha guanyat el de Panxolines.

Pel que fa als projectes finalistes i guanyadors, aquests passen directament a la final catalana de projectes d’emprenedoria d’FP, que tindrà lloc a Barcelona al llarg del curs 2021-2022.

Ens tornarem a veure!😉