El curs vinent implantem dual a l’Institut Pont de Suert

A l’institut Pont de Suert, després de més de 25 anys d’experiència amb els cicles de temàtica forestal (família agrària), el curs 24-25 tindrem dual al cicle formatiu de grau mitjà d’aprofitament i conservació del medi natural.

Un dels alumnes d’aquest cicle anirà al Centre de Fauna de Vallcalent gràcies a l’acord establert amb l’empresa Forestal Catalana S.A.

Esperem que sigui el primer de molts ja que aquesta empresa treballa diferents àmbits del sector forestal i encaixa perfectament amb el perfil professional dels nostres alumnes.

De fet, molts dels alumnes ja graduats acaben treballant en aquesta empresa des de fa anys.

Iniciem el repte amb molta il·lusió.