Dossier d’estada a l’empresa dual: 1er Premi Nous Professionals

El passat dilluns 21 de juny, va tenir lloc el lliurament de premis Nous Professionals organitzats per l’Ajuntament de Terrassa, el Consell de la Formació Professional  i la CECOT. Enguany el 1r premi en la categoria de Dossier /Memòria de FP Dual, ha estat pel Dossier d’Estada a l’Escola Ramon Pont de l’alumna Yvonne Pérez Cueva del CFGS d’Educació Infantil de l’Institut Montserrat Roig de Terrassa, on es detalla el dia a dia de la intervenció a l’escola Ramon Pont i l’evolució dels infants, així com l’anàlisi de necessitats i les propostes de millora fetes a l’escola.

El Dossier d’estada a l’empresa, està ubicat dins de la web-site de l’Informe Personal d’Orientació Professionals del centre, ja que forma part de tot el procés de recerca i reflexió de la futura pràctica professional de les Educadores Infantils.

El dossier està estructurat en dos parts:

La primera part, on es detalla l’experiència de les pràctiques duals, fent una reflexió del dia a dia a l’escola.

I un segon apartat on es detalla:

en primer lloc l’anàlisi del context que es va  portar a terme durant el primer trimestre, per tal d’entendre l’entitat en la que es realitzaven les pràctiques

Després es pot veure un anàlisis de les necessitats detectades en aquest  context.

I finalment, gràcies a aquest anàlisis i a la reflexió plasmada en el diari d’aula, hi ha una proposta d’intervenció

En el següent ENLLAÇ podeu accedir a l’IPOP en general i als dos apartats del dossier d’estada a l’empresa

Yvonne Perez Cueva (alumna guanyadora) i Maria Rodríguez (representant de l’Ins. Montserrat Roig)

Més informació a ➡https://agora.xtec.cat/iesmontserratroig/