Una alumna de Comerç Internacional guanya amb el seu equip les 24h d’Innovació Barcelona

Malory Moreno alumna de segon del CFGS de Comerç Internacional ha format part de l’equip guanyador de les 24h d’Innovació Barcelona promogudes per @ImpulsFP.
L’equip interdisciplinari que ha treballat el repte proposat per l’Hospital Vall d’Hebron, ha… Llegeix més»

Projecte tecnològic EDUCACONT

Alumnat de diferents nivells d’ESO, amb la seva professora de tecnologia la Maria Lora, han iniciat el projecte EDUCACONT.
 Es tracta d’un projecte impulsat pel CESIRE, Robolot i  Innova Didactic on participen diferents centres educatius d’àmbit nacional.
El seu objectiu és impulsar el pensament científic del nostre alumnat i també la seva… Llegeix més»