CONNECTANT TALENTS, JOB MARKET PLACE AMB EMPRESES DUAL A L’EHTB

El passat dia 23 de maig de 2023 es va celebrar a l’EHTB Connectant talents, una jornada de Job Market Place amb les empreses col·laboradores en FP dual de l’EHTB. La jornada va ser molt distesa i tots els alumnes de segon curs de l’escola a punt de certificar els seus estudis i qui van voler van tenir l’oportunitat de lliurar el seu CV i de fer entrevistes curtes amb les empreses col·laboradores en dual que busquen cobrir vacants amb personal qualificat com el nostre alumnat.

Un percentatge molt alt d’empreses amb les quals l’escola fa dual acaben contractant l’alumnat però, de vegades, no és suficient per garantir la demanda de personal qualificat a les empreses. Per això, des de l’EHTB s’ha tingut la iniciativa d’organitzar un Job Market Place amb les entitats col·laboradores en dual, així poden contractar tant els alumnes i les alumnes que cursen en aquesta modalitat com els que estudien de forma ordinària. Amb aquesta iniciativa també es vol donar a conèixer la dual a la resta de la comunitat educativa tant professorat com alumnat i presentar-la com una oferta més atractiva.

La dual a l’EHTB està obrint el futur professional de tot l’alumnat de l’escola a la vegada que reforça les aliances amb el teixit empresarial.