CFGM de Gestió Administrativa, promoció turística en modalitat Dual a l’INS Candelera de l’Ametlla de Mar

L’Institut Candelera ofereix el CFGM de Gestió Administrativa, promoció turística en modalitat dual. Uns estudis indispensables per cobrir les necessitats formatives concretes que demanda un territori on el sector turístic té un pes molt important en l’economia.

Durant les 2000 hores de formació, repartides en dos el cursos, l’alumnat adquirirà les competències professionals per exercir com a tècnic o tècnica auxiliar en gestió administrativa, buscant sempre la relació amb el sector turístic. Per aprofundir més, s’hi incorporen dos mòduls professionals específics pel sector: el francès turístic i productes turístics.

El centre ofereix a l’alumnat la possibilitat de cursar els estudis tant en la modalitat tradicional com en modalitat Dual ja que disposa de convenis amb diferents empreses de diferents sectors econòmics del municipi i de les Terres de l’Ebre.

A més, s’ofereixen també els serveis d’assessorament i reconeixement que permeten a qualsevol persona rebre l’orientació que li permetrà millorar la seva qualificació formativa i obtenir un reconeixement de les competències adquirides durant el desenvolupament de la seva tasca professional.

Més informació al web del centre: inscandelera.cat