10a edició de les Jornades Càpsula al recinte firal el Sucre de Vic (Osona).

Durant els dies 24 i 25 de gener s’ha fet la 10a edició de les Jornades Càpsula al recinte firal el Sucre de Vic (Osona).

Aquest esdeveniment s’adreça al públic jove i també a les seves famílies. Està pensant perquè els estudiants, principalment de 4rt d’ESO, aconsegueixin tant orientació acadèmica com professional en un moment decisiu per ells i elles. És per això que poden trobar tota l’oferta de la comarca pel que fa a estudis de Formació professional, Batxillerat amb les seves diverses modalitats i altres recursos en l’àmbit de noves oportunitats educatives.

Pel que fa a l’FP en el territori, el curs que ve, els joves i les joves podran escollir entre els Graus Bàsics, els Programes de Formació i Inserció, els Itineraris Formatius Específics, els cicles tant de Grau Mitjà com els de Grau Superior i els Ensenyaments Artístics i Esportius.

Durant aquests dos dies passaran per la fira més de 3.000 alumnes, en horari de matí o tarda. Aquestes jornades estan organitzades i coordinades pel servei de joventut del Consell Comarcal d’Osona i els punts joves de la comarca.

L’equip de coordinació d’FP de la Catalunya central, els prospectors i les prospectores d’empreses FP dual, no hi hem faltat i volem donar l’enhorabona a Càpsula que enguany celebra els 10 anys. Moltes felicitats!