Padrins lectors

A finals del mes de gener, vam iniciar l’activitat dels padrins lectors. A nosaltres, com a nens i nenes de 4t ens ha tocat ser padrins de l’alumnat de 1r. Tots els divendres de 11.10h a les 11.40h ens reunim amb els nostres fillols i els ajudem a llegir. Ens fixem si pronuncien bé les lletres, si fan el pas de la lletra majúscula a la lligada, si associen el so amb la grafia,… i a l’hora, ells també valoren si som uns bons padrins: si els ajudem quan toca, si els escoltem mentre llegeixen,… És una activitat molt bonica! Ens agrada compartir aquests moments amb els altres.

A continuació, us deixem unes fotos del primer dia, el dia que ens vam conèixer. Alguns/es estaven una mica nerviosos/es. Més endavant trobareu més fotografies.