Visibilitat de les dones durant la història

El divendres 8 de març a l’escola vam celebrar el Dia de la Dona. Per aquest motiu i tenint en compte el principi de coeducació pel qual vetlla l’escola , l’alumnat de cicle superior van buscar i analitzar informació sobre diverses dones que han estat importants en diferents àmbits durant la història. Durant aquest dia, la biblioteca  es va transformar en una exposició del treball realitzat per l’alumnat amb la informació cercada.

“En l’origen de la commemoració del 8 de març com a Dia Internacional de la Dona, tradicionalment s’han destacat diversos fets puntuals derivats de la incorporació de la dona al mercat de treball en l’era de la revolució industrial: la vaga de les obreres tèxtils i l’incendi de la fàbrica Cotton.”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *