Un Carnaval espAcial!

Com cada any hem celebrat el Carnaval a l’escola. El Carnestoltes ens ha ordenat una sèrie de tasques durant la setmana que tots hem complit molt gustament! Enguany, ha sigut un Carnaval una mica llunàtic, ja que tots els nens i nenes de l’escola ens hem disfressat d’astronautes, ja que estem treballant el projecte de l’espai, i els/les mestres d’extraterrestres!

Dijous gras vam reunir-nos tots al pati a l’hora d’esmorzar. Allà vam obrir les nostres carmanyoles, i… Voilà!! Truites, botifarres, botifarres d’ou… quin deliri!

Divendres vam gaudir d’una tarda de balls. Les famílies ens van visitar, i després vam ballar una estoneta tots junts!!