SETMANA LITERÀRIA!

Aquest curs hem volgut celebrar d’una manera molt especial el dia de Sant Jordi i hem pogut gaudir a l’escola de diferents activitat per poder fomentar la literatura.

Hem pogut escoltar lectures dels nostres companys i companyes, crear escrits, també una mare d’un nen de l’escola ens ha explicat un conte en anglès, hem fet el certamen de lectura en veu alta en anglès….i moltes coses  més….

Per acabar amb aquesta setmana tan especial hem fet una gimcana literària, hem visitat la paradeta de llibres i per arrodonir-ho tot la entrega de premis dels Jocs Florals.