La tardor arriba a l’escola

El dilluns 30 d’octubre els nens i nenes de primària vam fer una excursió a la muntanya de Calafell. 1r, 2n i 3r vam recórrer camins, vam veure vinyes i vam arribar fins al Casalot. Els més grans vam continuar caminant fins a arribar a la Cantera.
Durant el recorregut cada grup s’encarregava de recollir diferents elements de la tardor: fulles, branques, pinyes… Després, vam poder decorar el hall de l’escola ambientat en la tardor.
Els més petits, a la tarda van jugar al parc que hi ha al costat de l’escola, ple de fulles de diferents colors.

Però això no acaba aquí. L’endemà, vam celebrar la castanyada! Vam fer tallers on ens vam barrejar tots els grups. Hi havia tallers de tota mena: fem galetes i panellets, tres en ratlla de Halloween, tragabolescomecocos, mòbils de tardor…
Les famílies de bon matí van coure les castanyes a la vora del foc, i allà vam trobar a la castanyera i la seva ajudant, amb qui ens vam fer fotos i ens van donar paperines amb castanyes.

A la tarda, tota l’escola vam ensenyar a les famílies els nostres balls tradicionals de tardor! Van ser dos dies fantàstic d’activitats variades.