Celebrem la Castanyada!

El passat 30 d’octubre els nens i nenes d’Infantil van fer panellets per a tota l’escola.

Primerament, es van fer 4 grups d’internivell, on es van barrejar alumnes de P3, P4 i P5. Tot seguit, cada grup va treballar les normes com per exemple rentar-se molt bé les mans. Després, les mestres van presentar els ingredients i a continuació, van explicar la recepta tradicional i els nens/es frisaven per fer de cuiners.

Així doncs, van posar fil a l’agulla!! Un cop fets, els van posar al forn i van veureu com es coïen.

Hem de dir que a l’escola tenim grans artistes de la cuina!! Van fer panellets de xocolata i d’ametlla per a què el dia 31 d’octubre tota l’escola pogués fer una degustació d’aquest dolç.

D’altra banda, el dimecres 31 d’octubre els nens i nenes de primària van fer tallers relacionats amb la castanyada i halloween. Hi havia deu tallers, on estaven barrejats des de primer fins a cinquè, i tots molt divertits!! L’alumnat de 6è va fer un reportatge d’aquestes activitats i van ajudar molt als companys més petits.

En acabar, vam veure a la castanyera que ens va donar castanyes i vam esmorzar tots junts castanyes i panellets.

A la tarda, tota l’escola va preparar uns balls tradicionals. Per grups van ballar danses apreses a l’hora de música per a oferir-les als companys/es i a les castanyeres que van venir a veure’ns

Va ser un dia molt animat!!